fbpx
Belépés

Regisztrálás



Hogyan rendelhet?

Tisztelt Ügyfelünk, örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásunk elnyerte tetszését. Mielőtt rendelne, szíveskedjen elolvasni a rendeléssel kapcsolatos információkat:

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől-péntekig 6:00-15:00 között fogadja a hívásokat, válaszol az e-mailekre, chat-re.


Kínálatunkból tetszése szerint választhat és döntheti el, hogy mely napokon veszi igénybe szolgáltatásunkat. (Minimum napi rendelési összeg: 995 Ft.)

Rendelés módosítására (lemondás, pótrendelés) telefonos ügyfélszolgálatunkon a szállítást megelőző munkanapon 14:00 óráig, pénteken 15:00-ig, a követköző hétre kizárólag online rendszerünkön keresztül vasárnap 14:00-ig van lehetőség. Ezen időn túl sajnos nem tudjuk a módosításokat elfogadni. Online regisztráció esetén, a cím manuális (telefonos ügyfélszolgálat) módosítására nincsen lehetőség, kizárólag az online rendszerünkön keresztül, bejelentkezés után lehetséges a "Profilom" menüpont alatt 6:00 és 17:00 között.

Teljes heti menü megrendelésére - menükedvezménnyel  - csak az adott hetet megelőző pénteken 18 óráig van lehetőség. Ez időpont után menüjét csak naponta tudja megrendelni.

A rendelésről és a módosításról, esetleges törlésről automata rendszerünk visszaigazolást küld. Amennyiben mégsem kap tájékoztató e-mailt, szíveskedjen megnézni a spam mappában, vagy kérjük hívja ügyfélszolgálati időn belül ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon e-mailt.

Ételeinket 6:00-14:00 között kézbesítjük. Futárjaink meghatározott menetterv alapján kézbesítenek, megpróbálják figyelembe venni Ügyfeleink igényét a szállítási idővel kapcsolatban, de sajnos ez nem minden esetben lehetséges. Ehhez előzetes megbeszélés szükséges (telefonos ügyfélszolgálat). Az ebéd kézbesítésének időpontja általában azonos, de előre nem látható körülmények miatt változhat.

Fizetés: a futárnál készpénzben, az első szállítási napon esedékes. Online fizetések (SZÉP-kártya, bankkártyás fizetés), egyből a rendelés leadása után, de legkésőbb az adott hét szerdáig fizethetnek. (Új regisztráció/ügyfél esetében a rendelés leadásakor.)

Online fizetés esetén távnyomtatásos szátmlát küldünk a regisztrációban megadott email címre. A kinyomtatott számla aláírás és pecsét nélkül hiteles.

Áraink tartalmazzák az Áfát és a szállítási költséget.

INTERNETES RENDELÉS

Rendelni csak regisztrált felhasználóink tudnak.

Ha Ön már regisztrált Ügyfelünk, akkor e-mail címével és jelszavával jelentkezzen be rendszerünkbe.

Ha Ön először jár nálunk és még nem regisztrált (kattintson Regisztráció menűgombra), töltse ki az űrlapot, ügyelve az adatok helyességére (cím megadásánál az adott szállítási címet adja meg, illetve ha munkahelyre rendel, a megjegyzés mezőbe a cég nevét is adja meg, név mezőbe a megrendelő neve kerüljön), majd küldje el regisztrációját! A jelszó 4-8 karakter legyen, és ne tartalmazzon ékezetes betűt!
A rendelés leadása előtt szíveskedjen elolvasni a szállítási területekre vonatkozó tájékoztatást, vagy kérjen információt ügyfélszolgálatunktól.

Az étlapok megtekintéséhez válassza az Étlapunk menügombot!

Egyszerre csak 1 hétre rendeljen, válasszon az étlapról, használja a nyilakat, vagy a kiválasztott tételek melletti négyzetbe írja be a kívánt mennyiségeket. Egyszerre több tételt is bejelölhet, menjen a lap tetejére és kattintson a "tovább a rendelés leadásához" gombra. Ekkor a rendszer összesíti az Ön által kiválasztott rendeléseket. Ez után válassza ki a “leadom a rendelés” menűgombot. Rendelés módosítására a rendelés elküldése után van lehetőség: lépjen vissza az étlaphoz, írja át azoknak az ételeknek a darabszámát amin változtatni szeretne, majd kattintson a “tovább a rendelés leadásához”, illetve “leadom a rendelést” menügombra. Ekkor a program az adatbázisunkban rögzíti a rendelést és visszaigazolást küld. Amennyiben nem érkezne meg a visszaigazoló levél, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a 233-22-40-es telefonszámon!

Rendelés módosítása: Bejelentkezés után mindig az aktuális megrendelés látható. Amennyiben rendelését módosítani kívánja, csak annak az ételnek a darabszámát változtassa meg, ahol az eredeti rendeléshez képest más darabszámot szeretne kapni. A módosítás után rendszerünk felülírja az eredeti rendelését és erről visszaigazolást küld. Megrendelését, pótrendelését, lemondását, illetve címmódosítását a szállítást megelőző munkanapon 14:00 óráig tudjuk elfogadni.


Ügyfélszolgálatunk hétfőtől-péntekig 6:00-15:00 között fogadja a hívásokat, válaszol az e-mailekre, chat-re. Munkaszüneti napokon, emailen érkezett leveleket az azt követő első munkanapon válaszoljuk meg.

Telefonos ügyfélszolgálat: +36703331360+3612332240