info@egeszsegkonyha.hu | 06-1-233-2240 | 06-70-333-1360
Bejelentkezés  \/ 
x
Regisztrálás  \/ 
x

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK)

Mely órákban elérhető az Ügyfélszolgálati Iroda?

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől csütörtökig 6:00-15:00, pénteken 6:00-16:00-ig fogadja a hívásokat, válaszol az e-mailekre, chat-re. Rendelést, módosítást kizárólag 6:00-14:00 között tudunk elfogadni a következő napra.
Munkaszüneti napokon, emailen érkezett leveleket az azt követő első munkanapon válaszoljuk meg.

Hogyan rendelhetek?

Honlapunkon keresztül regisztráció után, és telefonon(06-70-333-1360,061-233-2240), rendelési időszak alatt.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?

Először a spam mappában nézze meg, ha nincs, szíveskedjen hívni ügyfélszolgálatunkat.

Milyen módon változtathatom vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?

A szállítást megelőző napon 14:00 óráig, online rendszeren keresztül. Ezen időn túl sajnos nem tudjuk a módosításokat elfogadni.

Egy e-mail címmel két címet regisztrálhatok?

Sajnos nem, egy e-mail címmel egy cím megadására van lehetőség.

Lehet változtatni a már leadott megrendelésen?

A szállítást megelőző munkanapon 14:00 óráig, pénteken 16:00-ig, a következő hétre kizárólag online rendszerünkön keresztül vasárnap 14:00-ig van lehetőség. Ezen időn túl sajnos nem tudjuk a módosításokat elfogadni.

Van lehetőség a lemondott és kifizetett étel árát bankszámlára kérni?

A lemondott ételek árát a következő elszámolásnál jóváírjuk, illetve online fizetés esetén banki ügyintézés keretén belül visszautaljuk. A lemondás összegét visszafizeti Szolgáltató, a rendelés fizetésével azonos módon, illetve az értéket Szolgáltatónál levásárolhatja.

Hogyan kérhetek étlapot?

Telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Nem tudok bejelentkezni az online fiókomba, mert nem rendelkezem felhasználói névvel és jelszóval.

Az alábbi linkre kattintva tud regisztrálni. Rendelést csak regisztrált Ügyfelek tudnak leadni.

Problémám van a bejelentkezéssel, mit tegyek?

Ha bejelentkezés közben, az e-mail cím és a jelszó beírása után az a hibaüzenet jelenik meg, hogy a beírt adatok hibásak, először is bizonyosodjon meg róla, hogy az Ön által használt e-mail cím azonos a regisztráció során megadottal. Amennyiben az e-mail cím helyes és a probléma még mindig fennáll, ez esetben kattintson az Elfelejtette a jelszavát? Ikonra. Ha így sem sikerül, hívja ügyfélszolgálatunkat.

Konkrét időre kérhetem az ételt?

Ételeinket 6:00-13:30 között kézbesítjük. Időpont egyeztetéshez telefonos ügyfélszolgálattal előzetes megbeszélés szükséges. Az ebéd kézbesítésének időpontja általában azonos, csak előre nem látható körülmények miatt változhat.

Hogyan fizethetek?

-Futárnál
- készpénzben, az első szállítási napon esedékes.
-Utalvány - Accor, Edenred, Sodexo, Erzsébet utalvány (kivéve ajándék utalvány) - elfogadunk, de visszaadni nem tudunk belőle.
-Online fizetés: Telenor Wallet, OTPay - (okostelefonnal történő bankkártyás fizetés) alkalmazás letöltésével, és bankkártyája regisztrálásával lehetséges. SZÉP-kártya (OTP, MKB, KH), mellyel az adott hét szerdáig fizethetnek.
-Bankkártyás fizetés: Bank a dombornyomott VISA és MasterCard, Visa Electron és MasterCard Electronic (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint Maestro kártyákat fogadja el. Bank fizetési szerverén a kártya számának, lejárati dátumának, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkód (CVC/CVV) megadása szükséges.

Milyen költségek merülhetnek fel a rendeléssel kapcsolatban?

Áraink tartalmazzák az Áfát és a szállítási költséget is.

Hova szállítanak?

Szállítási területekről a honlapon írunk tájékoztatást (ide kattintva tájékozódhat).

Mennyiért rendelhetek?

Minimum napi rendelési összeg: 399 Ft.

Hogyan tudom beváltani a pontjaimat, hány pontért jár kedvezmény?

Bejelentkezés után online fizetés opcióval az online fizetésnél az IPA sort választva.
1500 pont felett 500 Ft, 3000 pont felett 1200 Ft.

Hogyan rendelhetek Last Minute ételt?

15:00-21:00-ig lehet rendelni a kínálatunkból a készlet erejéig. Ezen időben a rendelés törlésére, módosítására, és a cím átírására nincsen lehetőség.

Problémám van a szolgáltatással, mit tehetek?

Amennyiben bármilyen problémát észlel a szolgáltatással kapcsolatban, kérjük haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy panaszát azonnal kezelni tudjuk. Minőségi, vagy mennyiségi kifogás esetén lehetőség szerint azonnal, illetve legkésőbb a következő munkanapon kerül kivizsgálásra melynek eredményéről írásban értesíti Szolgáltató az Ügyfelet.

Az oldal sütiket használ, hogy még jobb felhasználói élményt és személyre szabottabb ajánlatokat kínálhasson